bgTop
menuBG
Етерични масла Мини парфюми Парфюми Козметика за жени Детска козметика Козметика за мъже Бебешка козметика Козметика за косата Козметика за тяло Дамски чорапи/ чорапогащници Аксесоари Българска Роза козметика Роза Инвест Капитал AquaSource
Български производители

Общи условия
»

Как да поръчате :

След като сте избрали продукт , той може да бъде добавен в пазарската количка чрез бутона „ Добави в количката“. Всеки избран продукт отива във вашата количка и от там Вие може да продължите с пазаруването , да променяте количествата на стоките или да преминете към попълване на данни.

Издаване на фактури :

При всяка поръчка от нас , Вие ще получавате касова бележка за стойноста на продуктите . А ако искате фактура е необходимо да ни изпратите данни на e-mail адреса ни : sales@starcorp.bg или чрез формата ни за контакти .

Поверителност на данните :

Личните данни , които starcorp.bg получава ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите за : приемане и изпълнение на поръчки и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми , свързани с поръчката. Starcorp.bg гарантира , че въпросните данни няма да бъдат предоставяни на трети лица.

Общи условия :

Поръчки се приемат от сайта 24 часа в денонощието , включително и през почивни дни и официални празници. Стоките , поръчани от нашия електронен магазин се доставят с куриер до адреса , указан при заявката. След телефонен разговор за потвърждение на поръчката , продуктите се предават на куриер . Цената на доставката не е включена в цената на стоките. Цената за доставка е 5.50 лв за икономична доставка и 7.50 лв. за експресна доставка за поръчки до 100 лв , а за суми по-големи от 100 лв цената за доставката се поема от Старкорп ЕООД.. Заплащането се извършва при доставката на продуктите с наложен платеж. Доставки се извършват до всички населени места на територията на страната с куриер от 9.00 ч до 17.30 ч. В неделя и официални празници доставки не се извършват. Срокът за доставка е от 1 до 4 работни дни за различните населени места.Поръчка , направена след 16.00 ч се обработва на следващия ден. Потвърждение на поръчката от наша страна се извършва от 9.00 до 17.00 ч , а в събота до 13.00 ч. Продуктите се изпращат само след потвърждение от клиента , чрез телефонен разговор от наша страна.Необходимо е да предоставите актуален телефонен номер за връзка . Тогава се уточняват и подробностите , свързани с доставката.

Проблеми при изпълнение на поръчката :

Проблеми могат да възникнат поради някой от следните причини : един или всички продукти не са в наличност . потребителят е посочил грешен или непълен телефонен номер или e-mail адрес за контакт . В първия случай ние ще установим връзка с вас в най-кратък срок .

Уважаеми клиенти , искаме да Ви уведомим , че като всеки един електронен магазин така и нашият е възможно да не отбележи или обработи някоя поръчка . Затова най-учтиво Ви молим ако не се свържим с Вас за потвърждаване до 2 /два/ работни дни да ни уведомите на e-mail : sales@starcorp.bg или на телефонния ни номер 0899 111 737

Начин на плащане :

Плащате при доставка (наложен платеж) : при получаване на продуктите , плащате дължимата сума на куриера.

Условия за доставка :

За населените места в страната , доставката се изпвършва чрез куриерска фирма „Спиди“ или "ЕКОНТ"  с наложен платеж . Транспортните разходи до 100 лв. са: до адрес  5.50  лв. за икономична доставка и 7.50 лв. за експресна доставка: до офис на куриер - 4.00 лв  и се прибавят към крайната сума на поръчката . За доставки над 100 лв. транспортни разходи не се начисляват .

От зоната , в която попада Вашето населено място зависи и срокът за доставка ( след предаване на пратката на куриерската служба ). Срокът за доставка е между 1 и 4 работни дни в зависимост от вида , наличността на продукта и населеното място за доставка .

Право на рекламация :

Потребителят има право на рекламация в следните случаи :

          1. констатирани липси

          2. дефекти на стоката

          3. несъответствие с обявения размер

          4. несъответствие с обявената търговска марка

Разходите по връщането или подмяната на стоките при констатиране на един от тези четири случая е за сметка на магазина .Hа рекламация подлежи всяка стока , която не отговаря на заявената от клиента . Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приема от него . Ако при самото получаване на стоката , тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси , рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера . В този случай назабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката . Когато куриерът си е тръгнал рекламацията няма да бъде уважена . В случай , че приемете пратката и не предявите своите претенции пред куриера , рекламацията се счита за недействителна . При предявяване на рекламация в срок от 3 до 7 работни дни от датата на получаване при спазени всички условия на магазина , клиентът може да претендира за възстановяване на сумата , за замяна на стоката с друга или за отбив от цената.Потребителят ако избере да получи парите си обратно , трябва да изпрати банкова сметка по e-mail. Всички разходи , които клиента е направил за получаването и връщането на стоката и други разходи извън сумата по стойноста на продукта са за негова сметка.

Връщане на закупена стока :

В случай , че клиент желае да върне получен продукт , може да се възползва от това право в 7 /седем/ работни дни от датата на получаване на продукта . За да бъдат върнати обратно закупените стоки , задължително условие е те да бъдат в изряден външен и търговски вид без да са отваряни и използвани и без да е нарушена целостта на опаковката.Разпечатването на опаковката (целофана) се счита за нарушена опаковка .Продуктите трябва да отговарят на вида , в който са получени от потребителя.Заедно с върнатата стока , клиента трябва да върне обратно и касовия бон , който е получил при получаване на стоката . След получаване на върнатата стока заедно с придружаващия го документ за продажба (касов бон , фактура) и прегледа й ,стойноста без транспортните разходи се възстановяват на клиента в 30 дневен срок . На отказ от връщане подлежат продукти , които не са в оригиналния си вид , опаковка , качество или са употребявани .При връщане на продукти , които не са в същото състояние , в което са били доставени , не са в оригиналната опаковка и нямат придружаващи ги документи , starcorp.bg ще ги счита за невалидни и си запазва правото да не възстанови сумата , заплатена за тях .

При връщане на закупена стока, когато не са в сила условията за рекламация, транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват .

Гаранция на стоката :

Всички продукти , предлагани в електронния магазин starcorp.bg са 100% оригинални , с гарантирано качество и произход . 

 

С прочитането на тези условия и в последствие използването на елктронния магазин за покупки , Вие като клиент безусловно се съгласявате с тях . Ако не сте съгласни с посочените по-горе условия , моля не използвайте магазина .


bgBot