Как да поръчате :
След като сте избрали продукт , той може да бъде добавен в пазарската количка чрез бутона „ Добави в количката“. Всеки избран продукт отива във вашата количка и от там Вие може да продължите с пазаруването , да променяте количествата на стоките или да преминете към попълване на данни.
Издаване на фактури :
При всяка поръчка от нас , Вие ще получавате касова бележка за стойноста на продуктите . А ако искате фактура е необходимо да ни изпратите данни на e-mail адреса ни : sales@starcorp.bg или чрез формата ни за контакти .
Поверителност на данните :
Личните данни , които starcorp.bg получава ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите за : приемане и изпълнение на поръчки и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми , свързани с поръчката. Starcorp.bg гарантира , че въпросните данни няма да бъдат предоставяни на трети лица.
Общи условия :
Поръчки се приемат от сайта 24 часа в денонощието , включително и през почивни дни и официални празници. Стоките , поръчани от нашия електронен магазин се доставят с куриер до адреса , указан при заявката. След телефонен разговор за потвърждение на поръчката , продуктите се предават на куриер . Цената на доставката не е включена в цената на стоките. Цената за доставка е 5.50 лв за икономична доставка и 7.50 лв. за експресна доставка за поръчки до 100 лв , а за суми по-големи от 100 лв цената за доставката се поема от Старкорп ЕООД.. Заплащането се извършва при доставката на продуктите с наложен платеж. Доставки се извършват до всички населени места на територията на страната с куриер от 9.00 ч до 17.30 ч. В неделя и официални празници доставки не се извършват. Срокът за доставка е от 1 до 4 работни дни за различните населени места.Поръчка , направена след 16.00 ч се обработва на следващия ден. Потвърждение на поръчката от наша страна се извършва от 9.00 до 17.00 ч , а в събота до 13.00 ч. Продуктите се изпращат само след потвърждение от клиента , чрез телефонен разговор от наша страна.Необходимо е да предоставите актуален телефонен номер за връзка . Тогава се уточняват и подробностите , свързани с доставката.
Проблеми при изпълнение на поръчката :
Проблеми могат да възникнат поради някой от следните причини : един или всички продукти не са в наличност . потребителят е посочил грешен или непълен телефонен номер или e-mail адрес за контакт . В първия случай ние ще установим връзка с вас в най-кратък срок .
Уважаеми клиенти , искаме да Ви уведомим , че като всеки един електронен магазин така и нашият е възможно да не отбележи или обработи някоя поръчка . Затова най-учтиво Ви молим ако не се свържим с Вас за потвърждаване до 2 /два/ работни дни да ни уведомите на e-mail : sales@starcorp.bg или на телефонния ни номер 0899 111 737
Начин на плащане :
Плащате при доставка (наложен платеж) : при получаване на продуктите , плащате дължимата сума на куриера.
Условия за доставка :
За населените места в страната , доставката се изпвършва чрез куриерска фирма „Спиди“ или "ЕКОНТ" с наложен платеж . Транспортните разходи до 100 лв. са: до адрес 5.50 лв. за икономична доставка и 7.50 лв. за експресна доставка: до офис на куриер - 4.00 лв и се прибавят към крайната сума на поръчката . За доставки над 100 лв. транспортни разходи не се начисляват .
От зоната , в която попада Вашето населено място зависи и срокът за доставка ( след предаване на пратката на куриерската служба ). Срокът за доставка е между 1 и 4 работни дни в зависимост от вида , наличността на продукта и населеното място за доставка .
Право на рекламация :
Потребителят има право на рекламация в следните случаи :
1. констатирани липси
2. дефекти на стоката
3. несъответствие с обявения размер
4. несъответствие с обявената търговска марка
Разходите по връщането или подмяната на стоките при констатиране на един от тези четири случая е за сметка на магазина .Hа рекламация подлежи всяка стока , която не отговаря на заявената от клиента . Клиентът може да я откаже още с получаването от куриера и да не я приема от него . Ако при самото получаване на стоката , тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси , рекламацията ще бъде уважена само в присъствието на куриера . В този случай назабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката . Когато куриерът си е тръгнал рекламацията няма да бъде уважена . В случай , че приемете пратката и не предявите своите претенции пред куриера , рекламацията се счита за недействителна . При предявяване на рекламация в срок от 3 до 7 работни дни от датата на получаване при спазени всички условия на магазина , клиентът може да претендира за възстановяване на сумата , за замяна на стоката с друга или за отбив от цената.Потребителят ако избере да получи парите си обратно , трябва да изпрати банкова сметка по e-mail. Всички разходи , които клиента е направил за получаването и връщането на стоката и други разходи извън сумата по стойноста на продукта са за негова сметка.
Връщане на закупена стока :
В случай , че клиент желае да върне получен продукт , може да се възползва от това право в 7 /седем/ работни дни от датата на получаване на продукта . За да бъдат върнати обратно закупените стоки , задължително условие е те да бъдат в изряден външен и търговски вид без да са отваряни и използвани и без да е нарушена целостта на опаковката.Разпечатването на опаковката (целофана) се счита за нарушена опаковка .Продуктите трябва да отговарят на вида , в който са получени от потребителя.Заедно с върнатата стока , клиента трябва да върне обратно и касовия бон , който е получил при получаване на стоката . След получаване на върнатата стока заедно с придружаващия го документ за продажба (касов бон , фактура) и прегледа й ,стойноста без транспортните разходи се възстановяват на клиента в 30 дневен срок . На отказ от връщане подлежат продукти , които не са в оригиналния си вид , опаковка , качество или са употребявани .При връщане на продукти , които не са в същото състояние , в което са били доставени , не са в оригиналната опаковка и нямат придружаващи ги документи , starcorp.bg ще ги счита за невалидни и си запазва правото да не възстанови сумата , заплатена за тях .
При връщане на закупена стока, когато не са в сила условията за рекламация, транспортните разходи са за сметка на клиента и не се възстановяват .
Гаранция на стоката :
Всички продукти , предлагани в електронния магазин starcorp.bg са 100% оригинални , с гарантирано качество и произход .
С прочитането на тези условия и в последствие използването на елктронния магазин за покупки , Вие като клиент безусловно се съгласявате с тях . Ако не сте съгласни с посочените по-горе условия , моля не използвайте магазина .
Телефони за връзка с НАП и КЗП
В случай на констатирани от Вас нарушения относно спазването на данъчното законодателство на Република България от СТАРКОРП ЕООД можете да се обърнете към НАП на национален телефон: 0700 18700 или към ТД на НАП Бургас на телефон 056 878 129 или 056 878 156. Ако смятате, че правата Ви като наш клиент са нарушени по някакъв начин и не сте удовлетворени от нашите усилия за разрешаване на проблема, можете да се обърнете към КЗП на телефон 0700 11122 (Разговорите към националния телефон се таксуват според цените / тарифите на Вашия оператор към стационарни номера 0700 на БТК.)